Gwiazdki

Hej!! Założyłam tego bloga z kuzynką i przyjaciółką. Na tym blogu bd zamieszczane posty o gwiazdach i innych rzeczach ale na pewno fajnych..:)). Codziennie piszemy nowe posty, także zapraszam was do czytania tego bloga:))

niedziela, 26 czerwca 2011

Wakacje

Tego lata w modzie dominują nasycone, intensywne odwazne zestawienia.Mocnych kolorów nie moze zabraknąc na paznokciach!!!!!!!!
Teraz napisze wam przepis na supermodny manicure na lato!!!
Połącz zielone kiwi z rózowym grejpfrutem dodaj do tego listek miety z plasterkiem soczystej cytryny, a na czubku umieśc wisienkę!! Chyba, ze wolicie zeby kazdy paznokiec był pomalowany inną barwą.?? Tak tez mozna zrobic i będzie bardzo ładnie:)).
Ostatnio przeczytałam, ze na wybiegach największych projektantów mody królują owocowe i odwazne połączenia kolorystyczne. Równiez słyszałam ze kolory owocoe przypadły do gustu polskim i zagranicznym gwiazdą.
Lakiery przedstawione na obrazku to najnowsza kolekcja lakierów letnich marki Virtual. Jeden lakier kosztuje 8,30zł. Te kolory nawiązuja do orzeźwiających owocowych koktajli np:zielono- kwaśne kiwi,rózowo -cierpki grejpfrut,soczyście leśna jagoda, błyszcząca świezoscią truskawka, słodzki arbuz a takze ostra zurawina.
Mi kolory się bardzo podobają mam nadzieję, ze wam równiez.:D
Jeśli jesteście zaciekawione swoim manicurem to zapraszam was do cyztania innych postów na temat manicure. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz