Gwiazdki

Hej!! Założyłam tego bloga z kuzynką i przyjaciółką. Na tym blogu bd zamieszczane posty o gwiazdach i innych rzeczach ale na pewno fajnych..:)). Codziennie piszemy nowe posty, także zapraszam was do czytania tego bloga:))

sobota, 18 czerwca 2011

Makijaż :Oko w błękicie



Hej !!!!! Dzisiaj opiszę wam makijaz, zaczynajmy!



Niebieski albo zielony cień na powiece to makijazowy hit wiosny i lata. Cera przy takim make-upie powinna wyglądać naturalnie.Wystarczy, jeśli rozetrzecie od środka twarzy na boki odrobinkę podkładu wygładzającego, ale tlyko odrobinkę.Usta możecie podkreślić jasnym błyszczykiem którego wgl nie widać.



Powieki:Pokryjcie górną powiekę niebieskim cieniem. Teraz pociągnij sobie czarną kreskę ale nie tak jak jets na obrazku powyzej tylko na dole podkreślcie sobie oko.Zewnętrzne kąciki wzmocnijcie sobie jakimś cieniem który się wam podoba. Na koniec wydłuzcie sobie rzęsy.



Będziecie naprawdę bardzo łądnie wyglądać, ale nie tak jak na obrazku tlyko troszeczkę delikatniej, to wydaję mi się, że lepiej:))



Nie mogłam niestety znaleźc innego obrazku do tego, więc musiałam znaleźć podobny.:)



Mam nadzieję że wam sie podoba.??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz