Gwiazdki

Hej!! Założyłam tego bloga z kuzynką i przyjaciółką. Na tym blogu bd zamieszczane posty o gwiazdach i innych rzeczach ale na pewno fajnych..:)). Codziennie piszemy nowe posty, także zapraszam was do czytania tego bloga:))

wtorek, 12 lipca 2011

Dereszowska na okładce"Twój styl"

Hej trafiłam na plotkę o Dereszowskiej.Anna wzięła udział w sesji zdjęciowej do magazynu "Twój Styl" topless!Gwiazda udzieliła wywiadu i mniej więcej tak się wypowiedziała:
Nie chcę chodzić na operacje plastyczne. Uważam że zmarszki są od śmiechu i pojawiają się wtedy gdy kobieta jest szczęśliwa, a jeśli chodzi o ingerencje to wybieliłam zęby.Czuję się kochana i pożądana i dlatego się nie odchudzam. Czasami piszą o mnie w ten sposób w stylu"Dereszowska znowu w ciąży, skąd ten brzuszek.?"Gdy tak piszą irytuje mnie to, ale lubię swoje fałdki i nie chcę gonić za cudzymi ideałami.

Gwiazda przyznała się że nie chce być sztuczna i czuje sie piękna taka jaką jest. W drugiej części wywiadu okazuje się że Anna nie zawsze akcetowała swój wygląd gdy chodziłą do liceum miała anoreksję i ważyła 46 kg!!
Anna Dereszowska jest piekna sama w sobie i nie jest laleczką Barbie jak prawie połowa zarozumiałych i sztucznych gwiazdek.Co wy myślicie uważacie że po tym jak się wypowiedziała aktorka chociaż połowa kobiet na świecie spodoba się sobie.? I jak wypadła Dereszowska w sesji

2 komentarze:

  1. komu potrzebne te cyckologiczne zdjęcia chyba zbokom

    OdpowiedzUsuń
  2. komu potrzebne te cyckologiczne zdjęcia chyba zbokom

    OdpowiedzUsuń