Gwiazdki

Hej!! Założyłam tego bloga z kuzynką i przyjaciółką. Na tym blogu bd zamieszczane posty o gwiazdach i innych rzeczach ale na pewno fajnych..:)). Codziennie piszemy nowe posty, także zapraszam was do czytania tego bloga:))

środa, 27 lipca 2011

Farna naśladuje Dodę.!

Hej! Może widzieliście już gdzieś tą plotkę ale chciałam sama opowiedzieć wam moją opinię co do tego postu na "Plotku" a także poznać waszą opinię.Jestem wielką fanką Ewy Farny i dzisiaj znalazłam jedną ze starszych plotek o Ewce jest ona o tym że Ewa naśladuje Dodę! Autor porównał sobie pare zdjęcie wogóle nie podobnych. Jak dla mnie .Tylko zobaczcie one nie są wogóle do siebie podobne. I skąd ten autor może wiedzieć że akurat Doda kopiuje Ewę Farnę.! : 


3 komentarze:

  1. Nie lubię Ewy, zdecydowanie wolę Dodę :P Kopiaaara heheh

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze ale akurat w tym nie ma to żadneo znaczenia kogo bardziej lubisz poprostu zdjęcia są wogóle do siebie nie podobne

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie wcale nie so do siebie podobnee

    OdpowiedzUsuń