Gwiazdki

Hej!! Założyłam tego bloga z kuzynką i przyjaciółką. Na tym blogu bd zamieszczane posty o gwiazdach i innych rzeczach ale na pewno fajnych..:)). Codziennie piszemy nowe posty, także zapraszam was do czytania tego bloga:))

poniedziałek, 25 lipca 2011

Katy Perry

Hej!! Mam dzisiaj dla was newsa o Katy Perry! Otóż nasza gwiazda została blondynką. Podobno aż trzy razy farbowała się u znanego specjalisty w Hollywood.Początkowo zamiast blond włosów wychodziły jej rudawe loczki:D.
Oto co Katy powiedziała:
Nareszcie udało mi się uzyskać kolor, o jakim marzyłam, odkąd przefarbowałam się na czarno. Przez trzy tygodnie pracowaliśmy nad właściwym odcieniem - napisała na swoim Twitter
Przypominamy wam, że Katy jest naturalną blondynką, jedni mówią,że lepiej jest jej w czarnych włosach a drudzy mówią inaczej.
A wy co o tym sądzicie.??
To zdjęcie które jest w poście jest już po jej przefarbowaniu, Katy ma sukienkę z twarzą Smerfetki i bardzo ładnie pomalowane oczy.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz