Gwiazdki

Hej!! Założyłam tego bloga z kuzynką i przyjaciółką. Na tym blogu bd zamieszczane posty o gwiazdach i innych rzeczach ale na pewno fajnych..:)). Codziennie piszemy nowe posty, także zapraszam was do czytania tego bloga:))

wtorek, 23 sierpnia 2011

Lektury w szkołach w USA

Hej.! Ostatnio nie pisałam dużo na blogu ale to dlatego, że byłam u mojej koleżanki przez 4 dni i nie miałam czasu pisać postów. Jestem już jednak w domu i mogę pisać.:)
Dzisiaj napiszę wam co czytają dzieci jako lektury w USA.
1. Paragraf 22  
2.Dziennik Anny Frank
3.Aleksander Dumas "Hrabia Monte Christo"
4.Harper Lee "Zabić drozda"
5.Agatha Christie "Morderstwo w Orient Expressie"
6.Arthur Conan Doyle "Pies Baskervillów"
7.Arthur Miller "Czarownice z Salem"
8.J.D. Salinger "Buszujący w zbożu"
9.Jane Austen "Duma iuprzedzenie"
10.Emily Bronte "Wichrowe wzgórze"

 To by było na tyle przepraszam, że nie napisałam o czym są te książki ale to był post pisany w biegu bo szykuję się na basen:). To do zobaczenia.!        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz