Gwiazdki

Hej!! Założyłam tego bloga z kuzynką i przyjaciółką. Na tym blogu bd zamieszczane posty o gwiazdach i innych rzeczach ale na pewno fajnych..:)). Codziennie piszemy nowe posty, także zapraszam was do czytania tego bloga:))

środa, 24 sierpnia 2011

Justin i Selna- czy to już koniec?

Hej mam dla was kolejną szokującą wiadomość. Otóż na jednej stronie przeczytałam, że Selena zerwała z Justinem! W magazynie "Daily Star" pojawiła się wypowiedź znajomej pary:

"Selena twierdzi, że Justin nie dojrzał jeszcze do stałego związku-mówi jeden z przyjaciół gwiazdy-Ona szuka teraz kogoś starszego, kto byłby mądrzejszy życiowo"


Ciekawe jest też to, że Justin nie poszedł na ślub Kim Kardashiam, gdyż był na koncercie Seleny i jego zachowanie było dość dziwne.

"Justin i jego koledzy robili sobie jaja przez cały koncert. Na początku rzucali czymś w Selenę, a potem cały czas buczeli, gdy śpiewała.Zachowywali się trochę jak antyfani"- powiedziała dziewczyna mediom.

CO sądzicie na ten temat? Wierzycie, że rzeczywiście ze sobą zerwali?








2 komentarze:

  1. Ja bym chciała aby nie chodzili ze sobą, bo Selena nie jest zbyt fajna... Pcha się do wszystkiego zamiast być aktorką to pokazuje jakieś wypociny na scenie. Nie lubię jej. Justin za to jets za*ebisty.!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie nie pasowali do siebie, choćby przez różnicę wieku.Justin jest jeszcze przed osiemnastką, a Sel pewnie chciała kogoś starszego. Jak dla mnie dobrze, że zerwali bo jak dla mnie nie pasowali do siebie.

    OdpowiedzUsuń