Gwiazdki

Hej!! Założyłam tego bloga z kuzynką i przyjaciółką. Na tym blogu bd zamieszczane posty o gwiazdach i innych rzeczach ale na pewno fajnych..:)). Codziennie piszemy nowe posty, także zapraszam was do czytania tego bloga:))

środa, 24 sierpnia 2011

Nowa płyta Demi.



Hej, mam dla was parę nowości o Demi Lovato. Otóż jej nowa płyta nazywa się "Unbroken" i wyjdzie 20 września. Mam dla was listę piosenek z nowej płyty, na której są 4 duety z innymi wokalistami. Jest na niej 15 piosenek, czyli dość dużo.Na dodatek mam dla was okładkę płyty, jak dla mnie trochę za bardzo ją zretuszowali. A wy co sądzicie?


1.All night long(Missy Elliott i Timbaland


2.Who's that boy(duet z Dev)


3.You're my only shorty(duet z Lyaz)


4.Together(duet z Jason Derluo)


5.Lightweight


6.Unbroken


7.Fix a heart


8.Hold up


9.Mistake


10.Give you heart a break


11.Skyscraper


12.In real life


13.My love is like star


14.For the love of a dauther


15.Skyscraper(Wizz dumb remix)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz