Gwiazdki

Hej!! Założyłam tego bloga z kuzynką i przyjaciółką. Na tym blogu bd zamieszczane posty o gwiazdach i innych rzeczach ale na pewno fajnych..:)). Codziennie piszemy nowe posty, także zapraszam was do czytania tego bloga:))

piątek, 26 sierpnia 2011

Selena Gomez

Hej.! Dzisiaj dowiedziałam się, że Sel nie chce iść na studia. Dziewczyna jak na razie wybrała karierę. Selenka uważa, że nic nie jest dla niej ważniejsze niż kariera, niestety edukacja musi zaczekać. Mam dla was dwie wypowiedzi Seleny: 
-W najbliższym czasie planujemy rozpocząć przygotowania do trasy koncertowej. Zarezerwowaliśmy już kilka dat na koncerty, jestem tym bardzo podekscytowana. Myślę, ze kolejną sprawą, będzie gra w nowym filmie. Jeszcze nie wiem dokładnie, co to będzie, bo zastanawiamy się nad kilkoma scenariuszami. Zapowiada się fajna zabawa!

-Obecnie najważniejsza jest dla mnie kariera, czerpię z niej wiele radości i satysfakcji. Na razie nie chcę tego zmieniać. Może kiedyś wybiorę się na studia, ale nie mogę nic powiedzieć na pewno.

Z  jednej strony fajnie, że Selena nie zejdzie ze sceny ale z drugiej strony Selena powinna też zwracać uwagę na swoją naukę. Jak na razie to tyle wiemy. Może niedługo zobaczymy ją w jakimś filmie lub serialu, może niedługo wyda nową płytę.?

  To tyle na dzisiaj. Do następnego posta.!:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz