Gwiazdki

Hej!! Założyłam tego bloga z kuzynką i przyjaciółką. Na tym blogu bd zamieszczane posty o gwiazdach i innych rzeczach ale na pewno fajnych..:)). Codziennie piszemy nowe posty, także zapraszam was do czytania tego bloga:))

piątek, 12 sierpnia 2011

Co nowego u Rebecci?:)


Hej, dzisiaj ma dla was dwa newsy na temat Rebecci Black. Otóż "gwiazdka" podjęła decyzję o rozpoczęciu nauki w domu, ze względu na to, gdyż uczniowie dręczyli ją, np śpiewali "friday" dziwnym głosem i pytali się jej jaki jest jutro dzień tygodnia.Druga informacja jest na temat występu dziewczyny w amerykańskiej edycji mam talent. Cóż komentarze na ten temat są różne, większość twierdzi że fałszowała, a inni że śpiewała z playbacku. Ja osobiści całego nagrania nie obejrzałam, gdyż mam małe problemy z internetem, ale niedawno do sieci wyciekł " MY moment" bez przeróbki i nasza "gwiazda" lekko mówiąc fałszowała, więc wątpię żeby zaśpiewała na żywo. No cóż sami oceńcie tu macie link:http://www.youtube.com/watch?v=j9y810VEaG0&feature=player_embedded











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz