Gwiazdki

Hej!! Założyłam tego bloga z kuzynką i przyjaciółką. Na tym blogu bd zamieszczane posty o gwiazdach i innych rzeczach ale na pewno fajnych..:)). Codziennie piszemy nowe posty, także zapraszam was do czytania tego bloga:))

sobota, 18 czerwca 2011

Ukośne pasy

Hej! Dziś pokażę wam jak zrobić bransoletkę z muliny która nosi nazwę ukośne pasy które są najłatwiejsze do zrobienie.A więc zaczynajmy
Jeśli po raz pierwszy robisz brasoletkę z muliny jest ci tylko potrzebna umiejętność robienie supełków. Ukośne pasy lubią się skręcać ,a żeby było wygodniej można ale nie trzeba przypiąć sobie nitki agrafką np. do spodni. Przygotuj dowolną ilość różnych kolorów muliny w zależności jakiej grubości chcesz mieć bransoletkę najlepiej od 4 do 7 o długości okoł0 100-130cm w zależności jakiej długości ma być bransoletka.Pamiętaj aby związać końce wszystkich mulin w jedno. Ja napisze o 4 kolorach.Kolory np. szary, fioletowy,biały,różowy.
szary kawałek nazywa się 1a
fioletowy 1b
biały 1c
różowy 1d
Teraz przeplatamy 1a przez 1b, 1c i 1d


I tak dalej mam nadzieję ,że pomogłam i że piszę w miarę do zrozumienia . ZARASZAM NANASTĘPNY WZÓR POD TYTUŁEM
jodełka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz