Gwiazdki

Hej!! Założyłam tego bloga z kuzynką i przyjaciółką. Na tym blogu bd zamieszczane posty o gwiazdach i innych rzeczach ale na pewno fajnych..:)). Codziennie piszemy nowe posty, także zapraszam was do czytania tego bloga:))

niedziela, 25 września 2011

Joanna i Anja.


Hej, chciałam was przeprosić, że długo nie pisałam, ale niestety mam dużo nauki a dodatkowo zapisałam się na tańce. Właśnie uczę się do chemii, ale znalazłam parę minut na nowego posta. Otóż Anja Rubik i Joanna Kropa wprost się nienawidzą. Zaczęło się gdy Anja powiedziała, że lepiej kupować drogie futra, gdyż z takich firm zwierzęta mniej cierpią. Na odpowiedź Joanny nie trzeba było długo czekać. Jej reakcja nie była pozytywna, gdyż według niej wogóle nie należy nosić futer, gdyż zwierzęta obdzierane ze skóry strasznie cierpią. Panie potem parę razy wystąpiły w "dzień dobry TVN" gdzie prezentowały swoje poglądy a propo tej sprawy. Wydawało by się że nie ma się już o co kłócić, a jednak media ostatnio pisały, że Anja starała się o stanowisko Krupy w top model, ale Joanna okazała się bardziej wyrazista. Menadżerka Anji szybko zareagowała mówiąc, iż Anja faktycznie miała najpierw być prowadzącą jednak w ostateczności zgodziła być się "gościem specjalny, aby dawać uczestniczką rady czego Joanna nie umiała by zrobić.
Ja w tym konflikcie trzymam stronę Joanny, gdyż noszenie futer jest potworne i nieludzkie wobec tych zwierząt, a wy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz